Review: Otterbox Symmetry Case iPhone 5S

Van de buitengewoon vriendelijke mensen van GSMpunt.nl mocht ik een telefoonhoesje naar keuze uitzoeken voor mijn iPhone 5S om een review over te schrijven. Er werd mij een Otterbox Symmetry Case aangeraden. Die wilde ik wel proberen natuurlijk! Mijn man was gelijk jaloers dat ik een hoesje kreeg van dit merk 🙂 Het werd de Eden Teal, omdat ik – zoals jullie inmiddels weten – van kleurtjes houd. Voor iemand die normaal gesproken alleen hoesjes van twee dollar van AliExpress of DealExtreme heeft, is dit een overweldigende luxe zullen jullie begrijpen. Dit hoesje kost namelijk 34,95. De Otterbox cases staan bekend om hoe ontzettend beschermend ze zijn. In mijn geval een must, want ik laat mijn telefoon enorm vaak vallen. Dat ding heeft wat te stellen met me. Ik was sceptisch, want ik vind 35 euro best veel voor een hoesje, maar nu ben ik helemaal om. Het hoesje sluit perfect aan om mijn telefoon, niets lubbert en het blijft goed op z’n plek zitten. Het hoesje is heel stevig en robuust, maar toch licht. Ligt lekker in je hand. Iets dat mij altijd enorm irriteert bij hoesjes, is als de aan/uit-knop bovenop de iPhone lastig ingedrukt kan worden door een slecht hoesje. Maar daar is hier ook geen sprake van gelukkig! Dus kortom: Happy costumer hier 🙂 En nu weer verder sparen voor in de toekomst een iPhone 6 en iPhone 6S hoesje. Uiteraard kun je overigens bij GSMpunt.nl ook terecht voor een smartphonehoesje voor andere merken telefoons en voor je oplader!

otterbox-symmetry-case-iphone-5s-eden-teal_1

 

Categorieën:Reviews

Tagged as:

Geef een reactie

