Puur Sammy’s

SammysEerder schreef ik al een blog over mijn favoriete merken kinderkleding. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt ben ik gek op felle kleurtjes. Spencer draagt dan ook vaak felle kleuren. Ik vind Zweedse kinderkleding merken zoals Duns, Maxomorra etc dan ook echt helemaal het einde. Onlangs kwam ik terecht op de site van Puur Sammy’s. Kijk maar eens bij de jumpsuits. Je snapt, ik werd helemaal wild. Wat een vrolijkheid!! Heerlijk! Ik vind dat monochrome wat nu helemaal in is ook heel leuk hoor, maar dit soort kleurtjes daar wordt een mens toch blij van. Voor Spencer bestelde ik een shirt en het jumpsuit Circus Love. Die laatste past hij helaas nog niet, maar het shirt wel al. Ik maakte een mooie foto van de kleine man en via social media kwam hij terecht bij Puur Sammys. En nu pronkt Spencer daar op de site. Ik ben zo trots als een pauw natuurlijk! En nee mensen, dit is geen gesponsorde blog, ik vind het gewoon echt heel leuk. Dus waarom er geen stukje over typen!?

Iemand nog tips voor mij over soortgelijke merken?

Geef een reactie

