Mijn tips voor goedkope kinderkleding

Dat het onderhouden van een kind(je) niet goedkoop is, zullen de meeste papa’s en mama’s wel beamen denk ik.
Toch kun je het uiteraard zo gek maken als je zelf wilt. Zelf koop ik veel kleding voor ons zoontje tweedehands. Op kinderkledingbeurzen, rommelmarkten, kofferbakmarkten en op Koningsdag.
Maar ook voor nieuwe, hippe kinderkleding zijn er genoeg opties. Leggings voor baby’s zijn nu helemaal hot & happening. Je hebt hier superleuke van op bijvoorbeeld Blije Wolkjes en Koetjes en Kaartjes. Spencer heeft van beide webshops inmiddels een broekje. Uiteraard heb ik wel gewacht op de sale 😉 Maar toen ben ik eens op zoek gegaan naar andere hippe goedkope kinderkleding. De Zeeman en de Wibra zullen bij de meesten wel bekend zijn op dit vlak. Vooral bij Zeeman slaag ik vaak voor onze kleine. Toch wil ik ook graag dat hij ook wel eens wat anders aan heeft dan de rest van alle kinderen op Instagram 😉
Ik kwam tot de volgende adresjes:
Kiabi. PetitBeguinEen van mijn favoriete webshops sinds ik in een Kiabi winkel ben geweest in Spanje. Superleuke betaalbare kleding. En dus ook voor kinderen! Je hebt er harembroekjes voor baby’s vanaf 5 euro.  Mijn favorieten daar? Alles van Petit Beguin. Ik houd erg van kleurtjes en ik vind deze kleding echt fantastisch. Deze vrolijke rompers zoals op de afbeelding zijn momenteel in de aanbieding!

Aliexpress. RompersDit klinkt misschien raar en zal bij de meeste mensen bekend zijn als site waar je je (illegale) oplaadsnoertjes voor je telefoon koopt en andere vage knock-offs. Maar ook voor zeer originele kinderkleding kun je hier geweldig slagen. Ik heb hier al heel vaak kleding en accessoires gekocht voor Spencer. En zo origineel, je ziet er verder nooit iemand mee!

Bonprix. Een bekende webshop. Ook hier vind ik vaak erg leuke babykleding die je elders niet vaak ziet. Mijn favoriet? Deze sweatpants hier op de foto zijn mijn absolute favoriet. Zoals ik al eerder zei… ik hou nogal van kleurtjes 🙂 bonprix

En verder – al ligt het voor de hand – kan ik echt iedereen aanraden om alle aanbiedingen in de gaten te houden. C&A heeft met vlaggetjesweken kortingen tot soms wel 70%! Dan kun je nog eens wat kopen.

Hebben jullie nog leuke tips voor goedkope kinderkleding?

Plaats een reactie